maandag 20 februari 2012

Opnieuw Thijmen met zinnige of onzinnige opmerkingen...

Gisteravond gingen Thijmen en ik voor het eerst sinds zijn ongeluk (armbreuk) op weg naar zwemles en we hadden er zin in. Ok, Thijmen iets meer dan dat ik er zin in had... Maar dat kon de pret niet drukken.
We hadden het er over dat Thijmen morgen (Vandaag=vrijdag) een korte dag had en dus morgen middag al weekend had. En, helaas, ik nog niet omdat ik zaterdag nog naar school moet.
Thijmen: Leer jij nog lezen op die school mam?
Ik: Nee, dat kan ik al...;-)
Thijmen: Leer je dan rekenen op die school?
Ik: Nee, gelukkig niet... (Was wel goed voor me...)
Thijmen: Wát doe je daar dan mam?
Ik: Daar leer ik heel veel dingen over God.
Thijmen: Wáúw (dat zei hij écht) Dan wil ik ook wel naar die school... (ik smelt...)
Ik: Maar jij leert op school toch over God?
Thijmen: Ja, dat wel maar ik wil nog véél meer weten over God.
Ik: Wat wil je dan weten over God?
Thijmen: Hoe Hij gestorven is.... O nee, dat weet ik al he mam...
Ik: Ja, volgens mij weet je dat al. Hoe dan ook alweer?
Thijmen: Ja, aan het kruis he mam...
Ik: Ja, aan het kruis.
Thijmen: Maar door piranhas zou wel spannender geweest zijn, he mam...

1 opmerking: