maandag 24 maart 2014

Heerlijke Lente!


Naast de 'zinnige' dingen die ik in mijn leven probeer te doen, doe ik ook minder 'zinnige' dingen. Ook deze dingen zijn zinnig omdat ik het een heerlijke ontspanning vind om te doen, maar minder belangrijk.


Dus nu maar eens een blogje wijden (misschien is het vandaag weiden) aan een lente sprei. Heerlijke lente kleuren, met bloemetjes...

 Gewoon met acryl van de
Zeeman. Van de witte heb ik
geloof ik 4 bollen gebruikt van de andere kleuren 1, behalve van de blauwe. Daar had ik anderhalve bol van nodig omdat dochterlief de buitenste rand extra blauw wilde hebben. Tja, een soort haken op afroep ;-)

Van de bloemen heb ik van elke kleur (3 kleuren) 6 gehaakt. De overige, witte granny's, heb ik qua grootte hierop aangepast. In totaal is de deken 6 vierkantjes breed en 9 vierkanten lang.

Geniet gewoon ff lekker met me mee!!!





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten